148 души са потърсили Комисията за защита на потребителите (КЗП) по време на Великденските празници.
Повечето подадени сигнали са свързани с дефектни стоки. Постъпили са оплаквания и за разминаване между обявена промоционална цена и действително заплатена на касата сума, несъответствие на обявения състав на готова храна за вкъщи и доставената, проблеми с доставчици на съобщителни услуги.
На телефона на потребителя са постъпили и сигнали за проблеми с електрозахранването, качеството на храни, неиздаване на касови бележки, прекъсване на кабелна телевизия и интернет връзка, изтекъл срок на годност на продукти, нередовен обществен транспорт и др.
По постъпилите сигнали от КЗП са извършили проверки и са насочили потребителите към компетентните органи за случаите, в които нямат нужните правомощия.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Far Rider
ПП-ДБ закриха кампанията: Стойте си вкъщи и ще получите ГЕРБ, ДПС и ИТН. Добре ли е?
Far Rider
Колата на НСО с Кирил Петков се е движила с близо 140 км/ч при катастрофата, в която загина човек
nms
Мащабна акция на ГДБОП срещу наркотрафиканти в няколко градове
Kalki
Колата на НСО с Кирил Петков се е движила с близо 140 км/ч при катастрофата, в която загина човек