Европейският шеф на Google се извини, след като реклами от големи компании и правителствени агенции се появиха до екстремистко съдържание в YouTube, предава Би Би Си.
След като Mark and Spencer изтеглиха онлайн рекламите си заради проблема, както направиха Audi, Кралската банка на Шотландия и L'Oreal, Матю Бритин обеща фирмената политика да бъде преразгледана.
Рекламите не само излизат до неподходящо съдържание, но и генерират приходи за човека, който е качил въпросното видео. Така компаниите могат неволно да подпомагат екстремисти.
Проблемите пред Google са два: да идентифицират и отстранят нелегалното съдържание и да отсеят легалното, което не е подходящо за реклами. Това ще се случи с използването на умни технологии и сигнали от потребители.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Nichevbu
В Македония гласуват за президент, рекорден брой са кандидатите за поста
Джендо Джедев
Тренд: ГЕРБ води с почти 10% пред ПП-ДБ, кампанията ще реши кой ще е втори на вота
Джендо Джедев
Ще съградим съкрушителна военна сила, заяви сестрата на Ким Чен-ун
pr07ecH70r
Пожар и евакуация след атаки с дронове срещу руските области Смоленск и Липецк