64 на сто от българите, са дали отлична оценка на здравните услуги, получени от аптеките и от общопрактикуващите лекари в мобилното приложение на НЗОК, преде БТА.
След тях се нареждат денталните лекари, болниците и лекарите специалисти. Далите оценка "добър" на получените от тях здравни услуги са 18 на сто, същият е и процентът на недоволните.
С това приложение, през юни, НЗОК предостави възможност на гражданите да оценят услугите в извънболничната, болничната, денталната помощ, както и в аптеките. Приложението не ангажира потребителите със споделяне на лични данни или данни за лечебното заведение, към което са се обърнали за преглед, изследвания, лечение и др.
Най-много граждани, използвали приложението, са в София, следвани от тези в Шумен, Габрово, Стара Загора и Пловдив.
От НЗОК апелират за по-голяма активност от страна на гражданите, тъй като обратната връзка с тях е от особена важност в стремежа й да подобри качеството на предоставяните здравни дейности.
Приложението ще даде възможност да се покажат проблемните места при оказване на медицинска помощ и да се предприемат необходимите мерки за тяхното коригиране, съобщават от Касата.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15614
1
12.08 2020 в 12:06
Бонус въпрос. Колко (64%) от свалилите го са в "системата"? :)
Последни коментари
4I4ATA
Исторически парк или държава в държавата, на която самата държава не обръща внимание
alfakentavur
След 4 ч. дебат за промените по Патриарха: Трайков не иска да е кмет на дупката на геврека, от която хората са си тръгнали
Бешката
След 4 ч. дебат за промените по Патриарха: Трайков не иска да е кмет на дупката на геврека, от която хората са си тръгнали
Mateevk
Гнусно! Училище връзва пионерски връзки на деца. Депутат от ГЕРБ гледа от първия ред (видео)
alcom4
Русия започна масирано настъпление в Харковска област