Глоба в размер на 97 559 лева ще трябва плати "МЕТРО Кеш Енд Кери България" ЕООД заради подвеждаща реклама. Решението е на петчленен състав на Върховния административен съд и не подлежи на обжалване.
То потвърждава решение на Комисията за защита на конкуренцията от април 2011 година.
Дружеството е рекламирало зимни гуми Барум Поларис 2 със скоростен индекс Т (до 190 км/ч) като гуми с по-висок скоростен индекс Н (до 210 км/ч).
Така веригата магазини е заблудила клиентите си, че предлага гуми от по-висок клас на цената на гуми от по-нисък клас. Разликата в цената с конкурентните вериги е около 20%.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
24.01 2012 в 18:07
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
yoghurt
Потвърдено: С нови американски оръжия ВСУ спря руснаците в Харковска област
Telluris Malus
Тренд: Битката на вота е за второто място, за него спорят ПП-ДБ, ДПС и Възраждане
bobisan
От фирмата на шеф Манчев отговарят на Георги Георгиев за гробищата в Банкя
демотиватор
Кремъл отрeче изстрелването на космическо оръжие срещу сателити
Valioka
Потвърдено: С нови американски оръжия ВСУ спря руснаците в Харковска област