VIVACOM получи отличие в престижния конкурс Employer Branding Awards 2019, който се организира от b2b Media и отличава успешните работодатели в страната.
Компанията беше наградена в категория „Employer Branding Video”, която цели да отличи клип, промотиращ работодателския бранд или комуникира стратегии и кампании на бизнеса, свързани с постигане на HR целите на компанията.
VIVACOM спечели авторитетното жури с поредицата си модерни и иновативни видео обяви за набиране на кадри в различни звена на компанията. Телекомът, който е и един от най-големите работодатели в страната с над 5 000 служители в цялата страна, постоянно прилага нови и атрактивни начини за привличане на служители с голям потенциал и желание за работа в динамичния свят на технологиите. В рамките на 1,5 минута видео обявите представят по достъпен и интересен начин съответната позиция, така че кандидатите да придобият ясна представа как преминава един работен ден и какви са ежедневните предизвикателства. Видео визитката дава реална представа за работната среда, приятелската обстановка и екипа, който очаква новите си попълнения.
VIVACOM използва нестандартния формат за подбиране на кадри от края на миналата година, а резултатът е амбицирани и мотивирани ново-постъпили служители, с ясни очаквания за служебните ангажименти.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Люгер Химарс
Асфалтираха мястото на катастрофата, където кола на НСО с Кирил Петков уби човек
случайно прочетох
Сайтът ''Афера'' пусна втори запис, в който се казва, че ''Радев с кеша ще разбие ГЕРБ''
Sanata
Борисов за записа на ПП: Само Кирил Петков не беше разбрал, че имат торби с кеш
Гьорче2
Амал Клуни участвала в решението на Съда в Хага за Хамас и Нетаняху