Внимавайте с обещанието "All Inclusive" при резервиране на хотел за почивка. Има казуси, при които пише All Inclusive, но да речем Light. Тогава е възможно не всичко, изисквано по закон, да е включено в цената, предупреди председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов в студиото на телевизия BG On Air.
"Следим внимателно, дори в момента разглеждаме такива казуси", каза Маргаритов.
Появява се и "надграждане" случай - "Ultra All Inclusive", "All Inclusive VIP" и други подобни.
Минималните изисквания за наличните услуиги при "All Inclusive" са посочени в наредбата за категоризирането на туристическите обекти. Сред тях са нощувките, осигуряване на храна три пъти на ден, посочен е минималният асортимент, включително и по отношение на напитките и т.н.
„Търговците, изпълнявайки минималните изисквания, по своя преценка биха могли да добавят допълнителни услуги. Много типичен пример в това отношение - безплатен чадър и шезлонг, ако съответният хотелиер има договор с концесионера на плажа. Това обаче не е задължителен атрибут на услугата All Inclusive, би могъл да бъде допълнителен”, уточни председателят на КЗП.
Във връзка с други актуални събития - абитуриентските балове, Маргаритов препоръча винаги да се сключват договори, да се изискват и пазят платежните документи. Така човек може да си потърси правата при проявено недобросъвестно поведение. Например е договорен кетъринг и фирмата иска да се плати транспортът.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
мнение от IP
Борисов е спокоен за Кърджали, щом водачи на листи са Пеевски и Караянчева
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО
Радев: Победа над Русия е невъзможна, продължаването на войната в Украйна не е изход
dolivo
Зрелостници са получили тестове с липсваща диаграма на матурата по БЕЛ
dolivo
''Не мога да си представя, че за отиването в историята на Симеоновския лифт няма виновни''