Последното зрънце морал

Светослав Метанов 05 юли 2018 в 14:57 40085 10

Транспортният министър Ивайло Московски имаше предостатъчно възможности да си тръгне достойно. Загуби ги всичките.

Сега вече въпросът е дали трябва да си отиде един истински дисидент - Николай Колев-Босия, преди министърът да е намерил последното зрънце чест и морал.

И не, не става дума за едно неприключващо вече четири месеца разследване на убийство по непредпазливост. Иде реч за чисто професионалните аргументи, превръщащи в абсурд оставането на Московски на поста.

Трябва да си напълно сляп, за да не видиш корупцията в ДАИ, за която говори Босия, за това, че въпреки всички пируети с видеонаблюдения и електронни листовки, неграмотници си плащат и си уреждат книжки.

После излизат на пътя и убиват.

"Не мога да се справя с корупцията в ДАИ", бе казал Московски още по време на втория си мандат, след като бе арестуван съученика му и доверен човек, когото бе сложил за шеф на ведомството. Същото стана и с началника на автомобилната администрация преди него. 

А щом не може да се справи, явно не е за там! Другият вариант е началникът на Московски умишлено да държи за министър човек, който не може да спре корупцията във ведомството... Дебела става.

За какво точно става дума, можете да прочетете в разследването на OFFNews "Как се купуват шофьорски книжки и защо стават толкова катастрофи".

Московски наистина е виновен за случващото се в "Автомобилна администрация".

Миналото лято след акция на ГДБОП за продажба на шофьорски книжки бяха арестувани 12 от общо 16 изпитващи от столичния ДАИ. И какво се случи след това - започна гонка срещу шефа им Кънчо Димитров, който съдейства на службите за разкриването на схемата. Арестуваните си останаха на работа, а Димитров бе уволнен.

Същински театър на абсурда. 

Изобщо управлението на транспортното министерство е същински "дрийм тийм". Московски - клиент на националното следствие, заместникът му Ангел Попов - от месеци с повдигнато обвинение от прокуратурата в измама за 8000 евро (Б. ред. - мисловните конструкции на този човек са впечатляващи. Може да си ги припомните от интервюто му "Продават ли се книжки и има ли корупция в ДАИ - разсъжденията на зам.-министър Ангел Попов пред OFFNews"). Другият заместник на Московски - Велик Занчев, пък е бил в управлението на фирма, поискала фалит и вече обявена в неплатежоспособност - "БДЖ-Кончар". Обявяването в несъстоятелност е въпрос само на време, което автоматично ще направи невъзможно Занчев да продължи да е шеф на борда на БДЖ. И той обаче си кюта тихо и кротко в министерството. 

За приноса на Московски за това, че при управлението на ГЕРБ националният жп превозвач бе докаран до неспасяемо състояние и фактически фалит, е излишно да говорим. На три пъти назначава център-нападателя аматьор и бивш лидер на червения комсомол, самоосъзнал се навреме като гербер, Владимир Владимиров начело на БДЖ.

Четвъртодивизионният тим "Локо БДЖ" си рита мачлета в група, от която няма отпадане и присъства стабилно в средата на таблицата сред други селски отбори от Шоплука. Пътниците намаляват, товарите намаляват, кредиторите започват разпродажби, държавата пак взема от нашите пари, за да даде на БДЖ, реформи няма и всичко е точно. Има обаче търгове за много пари, които е ясно как ще завършат. 

В жп инфраструктурата се наливат милиарди по европроекти, а нямаме една читава жп линия открай до край. Няма и да имаме скоро.

При автомобилните превозвачи се пробутва лобистки закон в интерес на спонсор на управляващите. Стотици превозвачи излизат на протест, но пак всичко е точко.

При такситата става видимо по-зле. Все по-мърляви автомобили, все по-неучтиви шофьори и откровени измамници, които ДАИ не вижда. Но далаверата на фирмите, продаващи лепенки на жълти коли, си продължава без никакъв проблем.

Всичко изброено е в ресора на министър Московски.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

6500

10

Lumy

16.07 2018 в 14:23

Ако Московски е толкова безпардонен и безучастен към протеста на Никола Колев-Босия, той получава сили и подкрепа от господаря си Бойко Борисов, който го назначава за министър на транспорта във всеки свой кабинет за трети пореден път. Не зная защо Босия иска само оставката на Московски обаче, а не на целия кабинет и нови парламентарни избори. Въпреки, че тези играчи, начело с Баце и Цвъки, пак ще фалшифицират изборите и пак ще бъдат във властта до дупка. Докато не се промени изцяло изборната система и не се въведат изцяло мажоритарни избори, за да могат да се кандидатират наистина способни и честни хора, а не шефовете на кланове и партии да слагат в листите удобни хора. Корупцията започва именно от тук!

11769

5

Dafack

05.07 2018 в 19:14

Тва леке нагло, няма капка душица в себе си, пък камо ли морал! Уби детето си, а още драпа като министър. Влаковата компания на страна от Европейския съюз, с големи претенции, копа 10-то дъни под дъното! Милиони се изливат уж да се държи косъмът... а къде потъват, никой не виде?! И Босия ще си иде, ще има малко какафония и след време пак ще се забрави. Както си отидоха толкова много хора, само ГЕРБ-ерската паплач не мърда мам**ата й!

20699

3

Новак

05.07 2018 в 18:34

ГЕРБ и морал - две несъвместими неща.

12621

2

TOR

05.07 2018 в 16:47

ГЛУПАК

10571

1

Hissarion

05.07 2018 в 15:18

Вредата от Московски е видима - горят влакове, загиват хора в ПТП-та. Вредата от Немо Димов обаче ще се види в доста по дългосрочен период. Мръсният въздух и унищожената природа ще убиват хората тихо и незабележимо.