Офис сграда и логистични площи, парцели под наем – какво е нужно да знаете!

OFFNews 30 май 2018 в 15:35 3633 0

Изборът на офис пространство е доста важна стъпка, независимо дали ще наемете офис / офис сграда или ще го/я купите. Местоположението на офиса и другите му характеристики могат значително да повлияят върху рентабилността на вашия бизнес.

Ако сте начинаещ в бизнеса, внимателно проучете тези съвети. За вас те ще бъдат особено подходящи.

Как да започнете търсене на офис площи под наем с Фортън – агенция с международен и дългогодишен опит:

Първо, решете какво точно трябва да наемете в детайли?

В много случаи в началото на бизнеса може да използвате собствения си апартамент като офис. Така сте спестили значителна сума, но това е важно в началото на бизнеса, когато доходите са минимални, капацитетът на оборудване и служители сведен до минимум. Във всеки друг случай, когато бизнесът започне да се разраства, трябва да помислите за по-подходящи варианти.

Някои предприемачи практикуват отдаване под наем на парцели с цел обособяване на офис, защото цената за наем на нетърговски недвижими имоти е много по-ниска от търговския наем.

Така в търсенето на подходящо място може да попаднете на разни варианти за складове и логистични площи и всякакви други терени. Такива ще са идеални, в случаите, когато търсите нещо на по-разумни пари или имате твърде много техника, обзавеждане и служители, които да подслоните за работа след съответните преустройства за удобство и комфорт.

Ако поради спецификата на бизнеса, този вариант не ви е удобен, вашият избор е да наемете не жилищни помещения в жилищни комплекси (предимно по първите етажи). Може да търсите сами помещенията или може с помощта на специалисти .

Решете кое е по-важно за вас - пари или време?

Услугите на брокерите не са скъпи, така че начинаещите са по-склонни да изберат възможността самостоятелно да търсят офис пространство.
Да наемете без посредници е съвсем реалистично. Ако решите да търсите сами определете основните критерии за търсене - вероятното местоположение на офиса; дали да се помещава в друга сграда с офиси или да е на терен на бивш апартамент; параметрите на офиса (площ и т.н.), разходи за наемане.

Как да изберем местоположението на офиса / офис сградата ако сме в част от нея?

Местоположението на офис пространството е един от най-важните критерии за успех в бизнеса. Офиси в центъра на града или в близост до успешни комуникационни възли / на комуникативни места са много по-скъпи от офисите в друг тип традиционни места.

Ето защо е препоръчително да се избере представителство на фирмата в центъра само, когато дейностите на фирмата са свързани с постоянни посещения на клиенти в офиса.
В големите градове на страната офис под наем Пловдив, офис под наем Бургас, могат да се намерят парцели в офис сгради на крайно различни цени. Това се дължи, именно на факта местонахождение и това, което е важно за целите на бизнеса.

Ако въз основа на дейността на фирмата посещенията на клиентите са минимални. Може да спестите, като наемете офис сграда, склад или други логистични площи.
Това ще струва по-евтино, но и ще разполагате с по-малко заета област.

Какво трябва да е офис помещението

Още преди първата инспекция на помещенията, бъдещият предприемач трябва да е на ясно с терените, които са необходими. Офисът под наем трябва да има достатъчно площ, броя на стаите да отговаря на нуждите и това да се настанят всички служители. Важно е да се определи дали е необходимо помещение за срещи с клиенти или е достатъчно в една обща стая да се съберат служители, клиенти и началство.

Желателно е да знаете относително точно, колко служители ще работят за вас, независимо дали има неминуемата вероятност за разширяване на персонала в бъдеще. Ако възнамерявате да наемете служители по-нататък, препоръчително е да вземете помещение, което е с около 15-20% повече от площта, от която се нуждаете в момента. Това е много по-изгодно, отколкото непрекъснато да сменяте офис пространството.

Не е достатъчно да разберете от наемодателя, колко струва да наемете помещение, но е необходимо да разберете в детайли какво е включено в тази цена. Имайте предвид, че в различните градове на страната, различните квартали и райони и различните хазяи имат различни условия за ползване и за договор за наем като цяло. Попитайте дали наемът включва разходите за комунални услуги, телефонна компания, интернет доставчик, услуги по сигурността (ако има такива).
Обсъдете въпроса за рекламата на бранда Ви. Някои хазяи изискват допълнително заплащане за поставяне на реклама на фасадата на сградата. Необходимо е да се установи дали в наемната цена е включен ДДС, да се обсъдят възможностите за плащане на наема (в брой или безлични плащания, официално или неофициално).
Попитайте още как ще се осъществява плащането за наетия парцел. Често наемодателят изисква плащане няколко месеца предварително.

Защо е изгодно да се свържете с агенция за недвижими имоти

Днес стотици, ако не хиляди парцели земя са на разположение за отдаване под наем.
Не всеки, обаче може да си представи как да направи най-добрите сделки с недвижими имоти. Препоръчваме да се свържете с професионална агенция за недвижими имоти Фортън.

Агенциите за недвижими имоти предлагат на своите клиенти избор на опции за офис сгради, къщи, апартаменти и парцели.
Услугите на професионален брокер помагат да се спести много време и енергия, както и да се предпазите от възможни измами – особено за офис площи и логистини площи, където има специфични банални подробности, нестандартни спрямо познатото ни наемане на готово помещение.
За наемане на офис под наем в Бургас или в Пловдив също е най-разумно да се търси агенция за недвижими имоти. Те ще предложат най-добрите оферти, съобразно вашите нужди.

С услугите на доверен брокер, няма да попаднете в измамна сделка или да не сте открили най-доброто място.
На адрес: http://cwforton.com може да разгледате всякакви видове сделки за отдаване под наем на помещения в офис сгради, офис под наем Бургас, складове и логистични площи. Така не само ще имате подробна представа, какво се предлага, но и точна справка с цени на пазара за недвижими имоти.
Когато ползвате агенция за недвижими имоти, може да сте сигурни, че наемането на офис е в пълно съответствие със закона. Тук никой няма да предостави на клиента фалшиви ценни, книжа и договори. Всички етапи на сделката са определени съобразно подходящите административни институции и се извършват от тясно упълномощени, квалифицирани в сферата лица.

Служителите на агенцията за недвижими имоти, винаги компетентно изпълняват своите задължения, предоставят на клиента си пълен пакет от документи. Освен това, ако не сте решили, какъв точно да е избора ви, от Фортън ще ви предоставят много интересни опции и ще консултират по всички въпроси.

Друг плюс, че свързвайки се с агенцията ще платите точно толкова, колкото са разходите за отдаване на офис или парцел за офис или склад под наем.
Професионалните оценители няма да позволят на продавача да остави скрити такси и други малки или по-значителни разходи. Те ще ви информират за наличието на всички необходими удобства, още преди да сте пристъпили към формалните неща или финализиране на сделката за отдаване на офис под наем.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови