България Ер изостави десетки пътници в Берлин

Светослав Метанов 15 юли 2019 в 16:09 12538 5

Пореден неприятен случай с авиокомпания България Ер. 

Днешният полет от Берлин за София, който трябваше да излети в 10,10 часа, не само, че закъсня с часове, но се оказа, че българският превозвач е изпратил за полета машина с много по-малко места, отколкото са продадените билети.

"Попаднахме в абсурдна ситуация. До 12,30 часа никой не можеше да ни каже нищо, защо се бави полетът. Наложи се да звъня до София, за да разбера, че самолетът, който трябваше да ни обслужи, още е в България", разказа пред OFFNews пострадала от хаоса пътничка.

След като в крайна сметка на летището в Берлин се появил самолет на България Ер, се оказало, че местата на борда са с 30 по-малко от продадените билети.

Една част от хората успели да се качат, но други останали в германската столица без каквото и да е обяснение на какъв принцип са подбрани "привилегированите" клиенти. По този начин "късата клечка" изтеглили възрастни хора и семейства с малки деца.

България Ер няма свой представител на летище "Тегел" в Берлин и комуникацията с компанията е крайно затруднена. Съдействие получихме единствено от компанията, от която закупихме билетите си, обясни читателката ни.

Оттам единственият вариант за транспорт до София, който й предложили бил късно тази вечер с полет с прекачване във Виена.

По-късно от България ер обясниха пред OFFNews, че по технически причини се е наложило да бъде сменен самолетът с по-малък и че това е довело до напрежението сред пътниците, които се е наложило да останат в Берлин. От компанията заявиха и че са осигурили премаршрутиране за всички засегнати.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

3767

5

Име на профила

16.07 2019 в 12:42

Обезщетенията впрочем са малки, но в ЕС поне ги има. Трябва полета да е в рамките или поне да произлиза от съюза. Сумите са 200-600 евро в зависимост от часовете закъснения и дължината на маршрута, което не е кой знае какво ако изтървете важна среща примерно. Отделно са длъжни да осигурят ваучери за храна и хотел ако закъснението е повече от еди колко си.

Не харесвам останките на Балкан, но това се случва на всеки оператор. При мен до момента е ставало с Луфтханза, Делта и Бритиш. Третия случай беше особено неприятен, защото полета произлизаше извън европейския континент и накрая се оказа, че не попада под ЕС регулациите и си останах само с неприятните спомени.

За мен проблема в конкретния случай не е самото забавяне - по-добре закъснели, но живи и здрави. Учудваща обаче е липсата на комуникация от страна на превозвача. Не им трябва цял офис или дори гише - ако не е икономически изгодно да поддържат такъв просто да си наемат местен подизпълнител на летищата, от които оперират.

23293

4

Стефан

16.07 2019 в 02:28

И стига сте пищели! През 1973-а в автобуса София - Самоков беше даже по-зле!

23293

3

Стефан

16.07 2019 в 01:23

Ти чу ли се кво каза? Това не е грешка. Това е политика на кантората.

4500

2

No_name

15.07 2019 в 16:50

Много непроятна ситуация, но вече обявиха, че хората ще си получат обезщетенията, които никак не са малки. Понякога има служители, които издънват работата. Дано виниовните си понесат отворността, че са пратили по-малък самолет!

13507

1

Хайде стига драми, оставили са най-слабите. Семейства с деца, само места заемат, без да правят БВП.