В изнесените данни на ДБ за договора между Столична община и МТК Гроуп няма нито един факт, който да е верен. 62 нови нископодови газови автобуси се движат по 15 линии на градския транспорт, така както е по договора между Общината и транспортния оператор.
Липсата на експертност по темата вероятно е причината да се твърди, че има концесии по линиите. Става дума за конкурсна процедура, която е публична и всички документи и етапи по нея са напълно прозрачни. Цената, която се заплаща по договор на частния оператор за километър пробег, е по-ниска от тази на „Столичен автотранспорт".
Конкурсът позволи да бъдат обновени автобусите, които бяха на средна възраст над 25 години и обслужваха северните територии на града. Всички пътници по тези линии сега виждат, че автобусите са нови.
Използването на автобус, който не отговаря на критериите, дори като резервен, се санкционира веднага. Това е неоспорим факт! В резултат на мащабна програма за модернизация на градския транспорт средната възраст на автобусите, които обслужват линиите на градския транспорт, е 6 години.
Вече 90% от автопарка отговарят на най-високи екологични стандарти.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
8074
2
17.10 2019 в 08:30
6145
1
16.10 2019 в 18:16
Последни коментари
Mateevk
БСП внесе 10 000 подписа в ЦИК, Нинова нападна Ваня Григорова и Елена Йончева
voododoll
Изливат плоча да пази ПСА от атмосферните условия, демонтажът продължава
IvoIvo
Законите се променят хаотично, често безумно, без оглед кой е на власт
StinkingSonOf
Илиана Кирилова: Петър Петров-Еврото е имал намерение да ме залее с киселина
Mateevk
Нощна атака по Одеса. Девет души са ранени, сред тях - четири деца
IvoIvo
Борисов към ПП-ДБ : Или те ще спрат да преиначават, или тези служебни правителства може да изкарат много дълго