В изнесените данни на ДБ за договора между Столична община и МТК Гроуп няма нито един факт, който да е верен. 62 нови нископодови газови автобуси се движат по 15 линии на градския транспорт, така както е по договора между Общината и транспортния оператор.
Липсата на експертност по темата вероятно е причината да се твърди, че има концесии по линиите. Става дума за конкурсна процедура, която е публична и всички документи и етапи по нея са напълно прозрачни. Цената, която се заплаща по договор на частния оператор за километър пробег, е по-ниска от тази на „Столичен автотранспорт".
Конкурсът позволи да бъдат обновени автобусите, които бяха на средна възраст над 25 години и обслужваха северните територии на града. Всички пътници по тези линии сега виждат, че автобусите са нови.
Използването на автобус, който не отговаря на критериите, дори като резервен, се санкционира веднага. Това е неоспорим факт! В резултат на мащабна програма за модернизация на градския транспорт средната възраст на автобусите, които обслужват линиите на градския транспорт, е 6 години.
Вече 90% от автопарка отговарят на най-високи екологични стандарти.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
8074
2
17.10 2019 в 08:30
6145
1
16.10 2019 в 18:16
Последни коментари
flatko
Общински съветник от Възраждане: Майната им на хората от блока! Да мрат! (видео)
ob1
Руснаците с важен пробив в Донецка област, превзеха Очеретино
Moirae
Тренд: ГЕРБ води с почти 10% пред ПП-ДБ, кампанията ще реши кой ще е втори на вота
Джендо Джедев
Общински съветник от Възраждане: Майната им на хората от блока! Да мрат! (видео)
Джендо Джедев
Русия забрани още 6 книги за ЛГБТ пропаганда
Джендо Джедев
Радев: Абсолютни глупости са, че Копринков агитира за ''Солидарна България''