В изнесените данни на ДБ за договора между Столична община и МТК Гроуп няма нито един факт, който да е верен. 62 нови нископодови газови автобуси се движат по 15 линии на градския транспорт, така както е по договора между Общината и транспортния оператор.
Липсата на експертност по темата вероятно е причината да се твърди, че има концесии по линиите. Става дума за конкурсна процедура, която е публична и всички документи и етапи по нея са напълно прозрачни. Цената, която се заплаща по договор на частния оператор за километър пробег, е по-ниска от тази на „Столичен автотранспорт".
Конкурсът позволи да бъдат обновени автобусите, които бяха на средна възраст над 25 години и обслужваха северните територии на града. Всички пътници по тези линии сега виждат, че автобусите са нови.
Използването на автобус, който не отговаря на критериите, дори като резервен, се санкционира веднага. Това е неоспорим факт! В резултат на мащабна програма за модернизация на градския транспорт средната възраст на автобусите, които обслужват линиите на градския транспорт, е 6 години.
Вече 90% от автопарка отговарят на най-високи екологични стандарти.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
8074
2
17.10 2019 в 08:30
6145
1
16.10 2019 в 18:16
Последни коментари
dolivo
Българите получават ползите от приемането на еврото още сега с tbi bank
dolivo
САЩ изтеглят военните си от Нигер
dolivo
Тома Белев: ГЕРБ и ДПС искат да оглозгат докрай българската природа (видео)
Hihi1981
Столичният кмет иска 17 сгради в София да бъдат обявени за културни ценности
Constanza
Хотелиери внасят работници от Бали, Непал, Малайзия и Филипините
borisboris
Двама министри и шефовете на митниците на ''Капитан Андреево'' заради пратка с хероин