В изнесените данни на ДБ за договора между Столична община и МТК Гроуп няма нито един факт, който да е верен. 62 нови нископодови газови автобуси се движат по 15 линии на градския транспорт, така както е по договора между Общината и транспортния оператор.
Липсата на експертност по темата вероятно е причината да се твърди, че има концесии по линиите. Става дума за конкурсна процедура, която е публична и всички документи и етапи по нея са напълно прозрачни. Цената, която се заплаща по договор на частния оператор за километър пробег, е по-ниска от тази на „Столичен автотранспорт".
Конкурсът позволи да бъдат обновени автобусите, които бяха на средна възраст над 25 години и обслужваха северните територии на града. Всички пътници по тези линии сега виждат, че автобусите са нови.
Използването на автобус, който не отговаря на критериите, дори като резервен, се санкционира веднага. Това е неоспорим факт! В резултат на мащабна програма за модернизация на градския транспорт средната възраст на автобусите, които обслужват линиите на градския транспорт, е 6 години.
Вече 90% от автопарка отговарят на най-високи екологични стандарти.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
8074
2
17.10 2019 в 08:30
6145
1
16.10 2019 в 18:16
Последни коментари
alfakentavur
Украйна е нанесла удар по руско военно летище в Крим
Constanza
Първа награда на World Press Photo е за кадър на палестинка, която прегръща тялото на племенницата си
alfakentavur
Премиерът Главчев: България поддържа европейската позиция за Украйна, въобще не се съмнявайте
дядо Санко
Вижте как Украйна модернизира българските БТР-и. Скоро отиват на фронта
демотиватор
ЕС дава ПВО, ракети и артилерия на Украйна и ще разшири санкциите срещу Иран
демотиватор
''Хамас ще разформирова военното си крило, ако има независима държава Палестина''