Снимката на яйце, която се превърна в най-харесвания пост в Инстаграм, се оказа реклама за кампания в подкрепа на психичното здраве.
Снимката, публикувана от неизвестен потребител на 4 януари, беше харесана над 25 млн. пъти само за 10 дни, като успя да размине снимка, с която Кайли Дженър - малката дъщеря на семейство Кардашиан-Дженър, обяви, че е родила дъщеря си Сторми.
В момента снимката е харесана от над 52 млн. души.
Потребителят обяви тогава, че идеята му е била да си направи експеримент, като опита да подобри рекорда на за най-харесвана снимка в Инстаграм с изображение на нещо съвсем обикновено.
Същият потребител сподели след това серия от снимки на яйцето с различни по големина пукнатини. Така яйцето в крайна сметка "се пропука" от цялото внимание, което е получило.
На последното изображение яйцето е счупено, а потребителят написа послание, в което съветва хората да потърсят помощ, ако се чувстват по същия начин.
"Пфу! Чувствам се много по-добре. Ако чувстваш напрежение, посети talkingegg.info, за да разбереш повече. Нека заедно да запълним списъка", се казва в посланието. Линкът води до сайт със списък на страни и достъпни в тях услуги по психическо здраве.
Потребителят обяви, че идеята е списъкът с държави, в които такъв тип подкрепа е достъпна, да се увеличава.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
демотиватор
Рекорд: Байдън събра 25 млн. долара дарения по време на предизборна среща
Mateevk
Днепър е под ракетен обстрел, разрушена е критична инфраструктура
Човека
Томислав Дончев: Отново са възможни разговори с ПП-ДБ след изборите
avitohol
Руски военен самолет се е разбил край Севастопол