Снимката на яйце, която се превърна в най-харесвания пост в Инстаграм, се оказа реклама за кампания в подкрепа на психичното здраве.
Снимката, публикувана от неизвестен потребител на 4 януари, беше харесана над 25 млн. пъти само за 10 дни, като успя да размине снимка, с която Кайли Дженър - малката дъщеря на семейство Кардашиан-Дженър, обяви, че е родила дъщеря си Сторми.
В момента снимката е харесана от над 52 млн. души.
Потребителят обяви тогава, че идеята му е била да си направи експеримент, като опита да подобри рекорда на за най-харесвана снимка в Инстаграм с изображение на нещо съвсем обикновено.
Същият потребител сподели след това серия от снимки на яйцето с различни по големина пукнатини. Така яйцето в крайна сметка "се пропука" от цялото внимание, което е получило.
На последното изображение яйцето е счупено, а потребителят написа послание, в което съветва хората да потърсят помощ, ако се чувстват по същия начин.
"Пфу! Чувствам се много по-добре. Ако чувстваш напрежение, посети talkingegg.info, за да разбереш повече. Нека заедно да запълним списъка", се казва в посланието. Линкът води до сайт със списък на страни и достъпни в тях услуги по психическо здраве.
Потребителят обяви, че идеята е списъкът с държави, в които такъв тип подкрепа е достъпна, да се увеличава.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
dolivo
Кремъл предупреди собственика на Телеграм да внимава
dolivo
Защо по време на нападението срещу 'Крокус' не е имало служители на реда?
dolivo
Столична община ще плати над 30 000 лева на адвокатка, счупила крака си до Съдебната палата
Ендевър
Депутатите решиха: До 10 години затвор за блудство с малолетно дете