10 неща, които развълнуваха хората в интернет през 2017

OFFNews 28 декември 2017 в 07:12 3459 0

2017 година бе изпълнена с много събития. Кои от тях развълнуваха най-силно потребителите в интернет?

Това са 10 от най-популярните теми в мрежата за изминалата година.

10. Снимката на Мишел Обама от церемонията на Тръмп

Бившата първа дама Мишел Обама стана неочаквана сензация, след като бе „заловена“ да върти очи по време на встъпването на Доналд Тръмп в длъжност през януари тази година. По-късно Обама обясни, че всъщност се опитвала да сдържи сълзите си, докато тя, дъщерите й и съпругът й излизаха от Белия дом - място, което бяха наричали дом в продължение на осем години. Това обаче не попречи на интернет потребителите да сравнят изражението ѝ с начина, по който се чувстват голяма част от американците относно спорния преход на властта. В това изражение на лицето от Обама онези, които се чувствуваха несигурни в новата администрация, намериха начин да представят всичките си чувства в един и същ образ.

9. Обявяване на бременността на Бионсе

Когато Бионсе обяви пред света, че очаква не един, а двама бъдещи наследници на фамилията Ноулс-Картър през февруари тази година, тя го направи с една от най-популярните снимките в социалните мрежи. Интернет бързо се разпали и публикацията в Instagram профила на певицата събира над 7,2 милиона харесвания за по-малко от 20 часа и би всички рекорди. Светът тръпна в нетърпение, докато младите Руми и Сър Картър не бяха показани със също толкова харесвана снимка.

8. „Лунна светлина“ спечели наградата за Най-добър филм и победи „Ла Ла Ленд“

Връчванията на награди не винаги са най-завладяващите телевизионни предавания, но за тазгодишните Оскари се говореше дълго. След обявяването на „Ла Ла Ленд“ за победител в категорията „Най-добър филм“ , продуцентът на лентата Джордан Хоровиц обяви, че истинският победител е филмът „Лунна светлина“. Интернет пространството избухна с невероятни снимки и клипчета на Хоровиц. Най-големият принос от този момент е, че той отново направи връчването на наградите изключително вълнуващо.

7. Бащата от Би Би Си

Когато Робърт Кели даде интервю по Skype за Би Би Си, той нямаше идея, че ще се превърне в „бащата на Би Би Си“. Професорът по политически науки в Южна Корея коментираше ситуацията с президента на страната, когато дъщеричката му влезе в стаята и прекъсна анализа му по възможно най-сладкия начин. След нея в стаята влезе и 8-месечния син на Кели, който се придвижваше с проходилка. Накрая се наложи съпругата на професора да влезе и буквално да извлече децата от стаята, но това интервю остана завинаги в интернет и накара милиони да се усмихнат.

6. Рекламата на Кендал Дженър за PEPSI

Кендал Дженър, която е част от империята Кардашиян, прие да участва в реклама на гиганта сред газираните напитки Pepsi, без да предположи какво ще се случи след пускането й по телевизията. В края на рекламата, най-скъпоплатеният модел на света дава кен от безалкохолната напитка на полицай и прекратява сблъсъка между тълпата и органите на реда. Въпреки добрите намерения и посланието на видеото, няколко месеца по-късно, по време на протест, чернокожо момче бе убито, след като се бе приближило до полицай в опит да имитира Дженър и да прекрати сблъсъците. Компанията изтегли рекламата веднага след инцидента и се извини на близките на момчето.

5. Covfefe

Един от най-активните потребители на социалната мрежа Twitter Доналд Тръмп взриви интернет пространството със своя публикация, в която коментира отрицателното влияние на пресата. Мнението на Тръмп бе публикувано в ранните часове на деня, но най-голямо впечатление направи думата „covfefe” в самата публикация. Според голяма част от коментиралите смарфонът на президента на САЩ сам е коригирал думата „coverage“ („покритие“) и е изписал „covfefe”. Публикацията бе изтрита, но Тръмп реши да продължи шегата и дори попита своите последователи в социалната мрежа „Какво значи според Вас covfefe?”.

4. Слънчевото затъмнение

Американците обичат да се вълнуват и това слънчево затъмнение бе добре дошло за тях. Подготовката на жителите на САЩ вдигна невероятен шум в мрежата. От специални предпазни очила, през къмпингуващи през деня в името на по-добрата видимост, та чак до специални очила за селфи с природното явление, всички те бяха на 1-во място по коментиране в социалните мрежи. Но най-голям шум се вдигна около снимка на Доналд Тръмп, на която президентът на Америка гледа към затъмнението без никакви предпазни очила.

3. Песента на Тейлър Суифт "Look what you made me do"

Тейлър Суифт е една от малкото, които могат да завладеят интернет само с едно музикално видео. След скандалните разкрития на певицата Кейти Пери относно евентуален любовен триъгълник между Суифт, Кание Уест и Ким Кардашиян, изпълнителката на „Look what you made me do”, която е известна с това, че пише песните си на база на  собствените си преживявания, отговори на всички коментари с текста и видео клипа на скандалната песен. И въпреки че най-вероятно никога няма да узнаем какво точно се е случило, едно е сигурно – сърцето на певицата е било разбито: „Тейлър не може да вдигне телефона. Защо? Защото е мъртва“, пее тя.

2. Доналд Тръмп с/у Националната футболна лига

След като бившият американски защитник Колин Каперник коленичи по време на националния химн преди мач миналата година, за да протестира срещу полицейската бруталност и расовото неравенство, движението #TakeaKnee придоби невероятна популярност. Причината за това стана президентът Доналд Тръмп, който се изказа изключително остро срещу постъпката на футболиста. Според президентът Каперник е трябвало да бъде уволнен веднага, тъй като е показал неуважение към химна на държавата си. Футболната лига излезе със становище, че също застава зад мирния протест и това предизвика вълна от подкрепа, като цели отбори и дори техните собственици коленичиха в подкрепа на каузата. Не всички бяха на страната на Каперник, но яростните коментари на президента предизвикаха мнозина да го подкрепят в името на свободата на словото.

1. #MeToo

След десетките обвинения срещу продуцента Харви Уайнстийн в сексуален тормоз, в интернет пространството се появи хаштагът #MeToo, който се използва от жени, подложени на подобен вид насилие. Благодарение на това много от тях имаха смелостта да споделят и да попречат на хората, позволили си да ги наранят, да продължат да живеят безнаказано.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови