Столицата вече има свой „шрифт на София“, наречен "София санс". Той ще се използва за надписването на всички рекламни и информационни елементи.
Идеята е да е ясно разпознаваем като бранд на София, обяви главният архитект Здравко Здравков, който отчета три години на поста. Целта е той да се използва и за табелите с имената на улиците.
Новата наредба за градската среда, която е публикувана на сайта на НАГ, пък урежда стандартите за сградите, цветовете на фасадите, местата за рекламни елементи, климатиците и т.н., както и градските пространства.
По фасадите, които са с лице към улицата, не трябва има климатици, сателитни чинии, кабели, реклами и простори.
В документа са предвидени глоби за собствениците, които не спазят правилата. За физически лица санкцията е от 200 до 500 лева, а за фирми – от 500 до 2000 лева.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15414
3
17.05 2019 в 09:29
11529
2
16.05 2019 в 23:31
Да не говорим, че това е най-малкия проблем. Тротоарите и пътищата са в такова състояние, че може да се пребиеш докато стигнеш до сградата.
14469
1
16.05 2019 в 17:13
Не знам Здравков как е попаднал при герберастите.Много различен е.
Последни коментари
Червената шапчица
Процесът срещу Тръмп загуби втори съдебен заседател
Зла свекърва
Прокремълски популисти в Македония надраскаха кея на Вардар с обиди към българите
БотоксПутю
Ваня Григорова и Мая Манолова заедно срещу Нинова на вота
eagle60
Процесът срещу Тръмп загуби втори съдебен заседател
Червената шапчица
Процесът срещу Тръмп загуби втори съдебен заседател
781000
НАТО ще прати системи "Пейтриът" за противовъздушна отбрана на Украйна, каза главният секретар на НАТО Столтенберг
БотоксПутю
Германски милиардер е заподозрян в инсценирането на собствената си смърт, изглежда работел за ФСБ