Как мисли потребителят: тайните на психологията на маркетинга

OFFNews
02 юли 2020 в 06:24 | 2790 |0

На 9 юли в Интер Експо Център в София предстои конференцията "Психология на маркетинга". 

Досега в България не е правена конференция, която да засяга толкова професионално взаимовръзката между маркетинга и психологията. На форума можете да научите причините, които ни карат да предпочетем един бранд пред друг, както и защо купуваме емоционално и защо рационално.

Сред лекторите са Станимир Андонов -  "Невромаркетингът и потребителското поведение", Антонина Кардашева - "Какъв купувач е мозъкът ни?", Венцислав Петров -  "Образната култура, тактическо предимство във времена на стратегии", Любомир Любомиров - "Как да влияем чрез съдържание", Ангел Лазаров - "NLP техники за създаване на хипнотично съдържание", Йордан Жечев - "Майка ми прави най-добрата торта", Ангелина Пенкова - "Защо брандът трябва да разказва истории?", Боян Милушев  - "VR - настояще, а не бъдеще!".

"Ще видиш, чуеш и съпреживееш демонстрации на живо, които не са представяни до момента, защото са подготвени специално за конференцията "Психология на Маркетинга". Заедно с лекторите работихме неуморно, за да ти осигурим това изживяване. Първото издание на “Психология на Маркетинга” ще бъде знаково събитие. Сигурни сме, че след това дълго ще се говори за него" - обещават организаторите.

За повече информация и записвания посетете специалния сайт на конференцията.

Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !