Предикт на Спиди казва кога ще дойде куриерът

OFFNews 14 март 2019 в 16:58 9699 2

Предсказването на бъдещето на кафе е толкова старо, колкото и самото кафе. Тасеографията – гадаенето на утайка от кафе, е позната в Европа още от 17 век и е част от забавното прекарване и общуване. Досадното чакане, от друга страна, никога и никъде не е било забавно.

Клиентите на Спиди вече няма нужда да гледат на кафе, за да видят кога ще дойде куриерът. Компанията въвежда поредното технологично нововъведение, с което улеснява потребителите на услугите си. Предикт е уникална за България услуга за получателите на пратки в страната, която информира предварително в кой часови прозорец на деня ще получат пакета си. Освен удобството да очакват пратката в определен час, с разлика от +/- 30 минути, получателите могат да проследят куриера в реално време.

В редицата интелигентни решения, като функцията Смарт контрол, приложението My Speedy и Спиди автоматите за получаване и изпращане на пратки, съвсем закономерно се нарежда и Предикт.

Предикт в комбинация със Смарт контрол дава на клиентите повече свободно време и контрол върху доставките им. Всеки получател, в момента на изпращане на пратка за него, получава съобщение с SMS, по Viber или е-мейл за доставката с кратък линк към персонализирана страница. Технологичното нововъведение предоставя бърз и удобен достъп до My Speedy – приложението на компанията за пълно клиентско обслужване. Така, ако Ви се наложи да смените програмата си за деня в последния момент, ще можете лесно, от мобилния си телефон, да управлявате пратката си, като я пренасочите за следващ ден или друга локация - към най-близък или друг офис/автомат, в рамките на същото населено място, напълно безплатно.

С Предикт Спиди отново въвежда нов, по-висок европейски стандарт за доставка на пратки до адрес на получател. Услугата, която вече е позната на международните пазари (от компании като DPD, FedEx, Amazon, Postmate), вече е и в България, като по този начин компанията ще предложи на клиентите си още по-високо качество на обслужване.

Предикт, в комбинация с разширената мрежа от близо 450 офиса и автоматични пощенски станции, пък слага край на досадното чакане и Ви дава повече време да се насладите на спокойствие на кафето си. А тасеографията – тя остава само за забавление.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

1000

2

Yves

06.12 2023 в 06:17

Пълни глупости! Нова услуга? И като получих известие, че вчера трябваше да дойде пратката между 12-13h, къде е? Два дни никакво известие за корекция кога въобще ще дойде. Пратката е цветя, на тези температури мислите ли, че ще издържат толкова време, защото вие не можете да ги доставите?! Тоя предикат, въобще не Ви е нужен и без това сте много зле! На вас не може да се разчита!?

15914

1

поп Дръвчо

14.03 2019 в 17:53

И що няма маркер че е реклама?