Експерт от САЩ посочи главната цел на Русия в Европа в случай на война

OFFNews 13 октомври 2019 в 23:12 6422 13

Снимка usni.org

В случай на нова война руската атомна подводница „Ясен“ може да нанесе удар по германския град Бремерхафен, смята бившият служител от Центъра за стратегически и международни изследвания във Вашингтон Андрю Метрик.

Изследваните му е публикувано в сайта на Военно-морския институт на САЩ.

Метрик посочва, че Бремерхафен е основното пристанище за дебаркиране на американски военни в Европа. Според него достъпът до порта се осъществява през две шлюзни врати. Освен това, към пристанището водят два железопътни моста.
Ако Русия нанесе удар по тези цели, американците не биха могли да използват пристанището за прехвърляне на военна техника в Европа, смята експертът.

Като други слаби места в Европа Метрик определя пристанищата на Ротердам и Антверпен, които са далеч по-устойчиви на удар с голям мащаб, но имат същите недостатъци като това в Бремерхафен.

Експертът подчертава, че по времето на Студената война тези обекти са се считали сигурни, но след появата на ракети с далечен обхват в Русия, те са станали уязвими.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

12688

13

Emil Kasamakov

17.10 2019 в 17:13

Стефан 16.10 2019 в 22:35
"Пък това, че не си чувал странните думи "история" и "архиви"...

Именно от архивите знам, че заводът на Форд край Кьолн е атакуван със самолети Б-17 от 68-мо, 70-то и 111-то бомбардировъчни крила на 8-ма въздушна армия. Записано е при кой полет, кое крило с колко тона запалителни и колко тона високоексплозивни бомби е било заредено. Преди американците пък бомбардират англичаните и това също е записано по дати и подразделения.
А след бомбардировките естествено са пращани разузнавателни самолети за оценка на пораженията. И техните отчети също са запазени.

И всички тези архиви говорят точно обратното на твоите конспиративни фантасмагории.

23293

12

Стефан

16.10 2019 в 22:35

Е, в темата за глупостите, ти напредваш мощно:))
Я разгледай картата на Европа, и кажи кои язовирни стени ще късаш, и кои химически заводи ще бомбардираш. Ако това няма да е световна война:))

Да, и ме подсети къде аджеба германците са произвеждали оръжие до май 45-та. А там е имало не само на Форд. Пък това, че не си чувал странните думи "история" и "архиви", не те прави нито по-умен, нито по знаещ. Нито превръща оная война и събитията покрай нея, в конспирация.

12688

11

Emil Kasamakov

16.10 2019 в 20:36

Стефан 16.10 2019 в 14:53
"В Близкия изток няма особени заводи"

Е, сега вече изтърси огромна глупост. Те там сигурно ядат пясък, осветяват си с факли и стрелят с прашки. :)

По време на първата война срещу Ирак не само бяха атакувани военни заводи, нефтени рафинерии и пристанища, ами и бяха разрушени половината големи електростанции, десетки (май даже над 100) подстанции, язовири, помпени станции, пречиствателни станции, мостове, жп линии и пр.

12688

10

Emil Kasamakov

16.10 2019 в 20:31

Стефан 16.10 2019 в 14:53
"Американците например, не са хвърлили нито една бомба върху старите германски военни заводи, просто защото са били на Форд."

Ама, разбира се! Те горките германци други заводи са нямали. Едни-еднички заводи на Форд и това е. :)
Само дето с повтарянето на тъпи конспирации се излагаш още повече. Кьолн и заводът на Форд там са бомбардирани многократно. Към есента на 1944 вече работи само 2 дни в седмицата. Заводите на Форд и Дженерал Мотърс в Антверпен са напълно разрушени от американците.

Ударените заводи, пристанища, мостове, гари и пр., са толкова много, че даже няма смисъл да се изброяват. Още на 22 юни 1941 първата работа на съветската 63-та авиационна бригада била не да спира настъпващия враг, а да бомби пристанищата в Констанца и Сулина (Сулина е точно на границата). Общо 38 пъти през първите дни. После се включва 4-ти авиационен корпус и бомбят чак до 22 юли включително нефтените Плоещ, Бъзъу, Бъкъу и др.

23293

9

Стефан

16.10 2019 в 14:53

Значи, прибери си глупостите за другаде. И щом се правиш на специалист по ВСВ, обърни внимание кой и кои заводи е разрушавал. Американците например, не са хвърлили нито една бомба върху старите германски военни заводи, просто защото са били на Форд. И други интересни истории.
В Близкия изток няма особени заводи. А сондите и рафинериите ги палят и взривяват сами арабите от отстъпващата и губещата страна.

12688

8

Emil Kasamakov

16.10 2019 в 14:12

Стефан 15.10 2019 в 12:18
"Не може да разрушаваш това, което ще бъде основната ти плячка, в случай на победа."

Пълни глупости. Обърни внимание колко много заводи, инфраструктура и даже цели градове са разрушени по време на Втората световна война! Днес е абсолютно същото, както се видя от войните в Близкия изток и Средна Азия. Първо воюваха за да лишат противника от логистика, а после канеха строителните фирми, които почнаха да се борят за поръчки за да построят отново същата тази инфраструктура.

* * *
Стефан 15.10 2019 в 12:19
"летищата в зоните на досегаемост на руската ПВО..."

Първо научи за какво служи ПВО и къде се разполага! Големи глупости дрънкаш.

23293

7

Стефан

15.10 2019 в 12:19

Още един номер, за който очевидно не си и чувал: всички съветски/руски зенитни ракети могат да поразяват освен въздушни, и наземни/морски цели. Иначе казано - летищата в зоните на досегаемост на руската ПВО не съществуват - самолетите ще бъдат унищожени още на земята, преди да успеят да излетят.

23293

6

Стефан

15.10 2019 в 12:18

Мда. А за тебе в мъгла тъне май цялата днешна война.
Не може да разрушаваш това, което ще бъде основната ти плячка, в случай на победа. А ако ремонтите му ще струват по няколко часа, то не си го и разрушил, и те сами ще си го оправят бързо.
Транспортите се унищожават по маршрутите, за да станат те неизползваеми. Да не смеят повече да ги използват. И те са неизползваеми, ако не може по тях да се минава наистина непрекъснато, понеже при всички варианти става дума за милиони тонове товари.
Атакуват се не летищата, а авиацията на тях. Днешните самолети също са невъзстановими загуби, не само екипажите им, понеже производствените им цикли траят от месеци до години, дори да не става дума за парите. Пък те са краен брой, и просто се свършват.

12688

5

Emil Kasamakov

15.10 2019 в 10:50

Кой ти е казал, че авиацията е само транспортна? Летищата се атакуват за да се неутрализират прехващачите, изтребителите и бомбардировачите. За да водиш настъпателна война не е достатъчно само да пращаш ракети. Трябва да имаш и въздушно превъзходство, затова летищата са сред първите цели.

Военната логистика ти е пълна мъгла!
Прехвърлянето на войски, техника и продоволствия от всякакъв вид е бавно. За да прехвърлиш дори само една танкова дивизия ти трябват минимум 2 седмици. Даже цялата да е натоварена на корабите пак не можеш да прекосиш Атлантика за по-малко от седмица и то при идеални условия. Навремето в Кувейт в операция "Пустинен щит" прехвърлянето на войски зае почти 3 месеца. Когато стана ясно, че щитът ще се превърне в буря отне още над 2 месеца за да се концентрират достатъчно войска, ГСМ, резервни части, продоволствия и т.н.

А за ремонта - в статията е написано на чист български. Изобщо не е наложително да разрушаваш целите обекти, а само няколко шлюза и мостове.

23293

4

Стефан

14.10 2019 в 20:59

Да, глупости:) Я се поинтересувай колко хора и техника може да прехвърли авиацията, колко други военни материали.
Поинтересувай се и колко са големи и как изглеждат въпросните пристанища. И спри да си мислиш за ремонта на такива колосални обекти.