Българска компания разкрива как се рекламира успешно във Facebook на конференцията SOFT UNIT

OFFNews 30 август 2018 в 13:14 11168 0

1ForFit оперира на над 180 пазара и една от 11-те компании от Централна и Източна Европа, привилегирована да работи в тясно сътрудничество с Facebook

В поредица от статии екипът на OFFNews ще представи част от темите и лицата на SOFT UNIT CONF. Събитието, което е организирано от SoftUni и FlyEvents и ще се проведе на 28 и 29 септември 2018 г. в Sofia Event Center, събира топ лектори и експерти, които ще споделят практическото знание в областта на софтуерните разработки, дигиталния маркетинг и блокчейн технологиите.

Една българска компания вече е извоювала мястото си на глобален лидер и оперира дигитално на над 180 пазара. Екипът на 1ForFit има над 8 години опит в разработването и маркетирането на софтуер за генериране на индивидуални хранителни режими, като активно разширява дейността си на чужди пазари от 2015 година. В портфолиото на компанията са едни от най-популярните проекти за хранителни режими в целия свят, лица на които са най-известните инфлуенсъри във фитнес индустрията – Lazar Angelov, Jen Selter, Andreia Brazier и други.

Симбиозата между доверието и популярността на звездите, заедно с уникален алгоритъм, правят проекта толкова успешен. Само за 3-4 минути може да получите индивидуален хранителен режим, изготвен от любимите ви храни и персонализиран спрямо вашето тяло и начин на живот. А как става магията? Потребителят попълва тест, в който отговоря на 10 въпроса за своите килограми, ръст, желано тегло, физическа активност, любими храни и т.н. След попълване на теста, системата генерира персонална диета, съставена изцяло от предпочитанията му.Как се програмира такъв алгоритъм и как успяват да се справят с трафик от над 10 милиона потребителя месечно от всички точки на света, споделя Вихрен Ганев (CTO на 1ForFit):

“Платформата ни е проектирана така, че да улеснява и дава свобода на работещите с нея колеги да създават и управляват домейни, преводи, дизайни и да редактират още над 200 настройки, без да е необходима намеса на човек от ИТ екипа.Част от постиженията ни с платформата са средно време за отговор 0.25 секунди и средно време за смъкване на страницата 0.08 секунди, които помагат много за по-горно позициониране в търсачките и по-сериозно и професионално възприемане от клиентите.”

По време на конференцията SOFT UNIT екипът на 1ForFit ще разкаже за официалното партньорство с Facebook, като българската компания е една от само 11-те в Централна и Източна Европа, която е привилегирована да работи в тясно партньорство с глобалния лидер сред социалните мрежи. Всяка седмица се организират конферентни разговори за анализ на рекламните кампании, препоръки за нови функционалности и криейтив оперативки с Facebook. Маркетинг и dev екипите на 1ForFit са посещавали няколко пъти така наречените dedicated session (обучения в централата в Дъблин), а до партньорството се стига след 6-месечен мониторинг от Facebook.

Една от най-впечатляващите визити е през май 2018, на събитието Hack The Future. Да присъстват на конференция са избрани 20 компании от Централна и Източна Европа. Част от лекторите на конференцията са co-founder на Hyperloop, заместник-директорът на NASA и изпълнителният директор на Facebook Messenger.

“Много сме щастливи, че присъствахме на Hack The Future с хора от нашия dev и мениджърски екип. След това усетихме сериозно вдъхновение у всички, много креативни идеи и положителни емоции. Хубаво беше, че не просто бяхме публика, а имахме честта да комуникираме неформално с лекторите”, споделя Денислав Георгиев, CEO на 1ForFit.
"Една от най-значимите страни на партньорството ни е, че поставихме България на картата заедно с големите IT компании, знаят къде се намираме и продължават да гледат за нови партньори.”, добавя Велизар Величков, COO на компанията.

В основата на успеха им е комбинацията от правилно използване на имиджа на инфлуенсъри от световно ниво и алгоритъма за създаване на персонализирани диети.

С Лазар Ангелов разработват индивидуална диета от средата на 2016-та година. “Има една дума, която може да определи Лазар най-добре - професионалист. Всъщност Лазар е най-големият self-made social media celebrity в сферата на фитнеса. Да, Арнолд Шварценегер и Скалата имат повече последователи от него, но тяхната популярност не се дължи само на социалните мрежи”, коментира Велизар Величков.

“Преди няколко месеца започнахме работа и с Джен Селтър, която е в топ 3 на най-популярните фитнес инфлуенсъри в САЩ. Само в Инстаграм има над 12 милиона последователи. През месец май Джен дойде до България специално за фотосесии с нашия екип и за финализиране на договора.”, разкрива част от актуалните проекти на 1ForFit Денислав Георгиев.

По време на презентацията си на Soft Unit Conf създателите на компанията ще разкажат за това как се монетизират над 40 милиона followers, за алгоритъма на Facebook (bidding strategies, how the auction works, за логиката при подбор на аудитория, delivery insights). Ще покажат и криейтиви, които са концепция на един от дизайнерите на Дисни, с когото екипът работи по време на една от визитите си в централата на най-голямата социална мрежа. Гостите ще могат да разберат повече и да получат вътрешна информация за това как работи Facebook и как трябва да структурират кампаниите си.

Видео от посещението на екипа в централата на Facebook в Дъблин, Ирландия:

Видео от посещението на Jen в България:

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови