От началото на март Vivacom пусна нов канал за комуникация със своите клиенти – Viber. Vivacom Support е името на канала, който клиентите могат да открият лесно в платформата и да започнат директна комуникация - да отправят конкретни запитвания, да проверяват сметки и плащания, да получават обща и техническа информация за своите услуги.
„Viber е четвъртият дигитален канал за бърза комуникация за клиентите на Vivacom след Facebook Messenger, Chat на официалния сайт на компанията и Self-care chat в уеб версията на MyVivacom. Tака клиентите могат да се свързват с нас бързо, лесно и удобно през предпочитаната платформа за комуникация. Новите канали за комуникация са естествена стъпка по пътя ни да сме близо до тях във всеки един момент, в най-удобното за тях място“, коментира Силвия Георгиева, директор Обслужване на клиенти.
Предимството на най-новия канал е, че само с въвеждането на мобилен номер от мрежата на Vivacom може да се провери текущото потребление, оставащото включено потребление, задълженията по сметка, максималната финансова граница, клиентски номер, по който може да извърши плащане и други. Чрез въвеждане на валиден клиентски номер, може да се проверят сметките за телевизия и интернет.
Vivacom поставя клиентите си в центъра на всичко, което прави. Пускането на чат канала във Viber е част от цялостната стратегия за дигитализация и подобряване на клиентското обслужване и през най-новата платформа ще получат индивидуално отношение и грижа.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
dolivo
Кремъл предупреди собственика на Телеграм да внимава
dolivo
Защо по време на нападението срещу 'Крокус' не е имало служители на реда?
dolivo
Столична община ще плати над 30 000 лева на адвокатка, счупила крака си до Съдебната палата
Ендевър
Депутатите решиха: До 10 години затвор за блудство с малолетно дете