Министерство на туризма си поставя като задача да стигне до туристите от т.нар. перспективни пазари, които според Световната организация са Китай, Япония, Индия, Близкия изток, САЩ и Канада.
Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова, която представи Годишната програма за национална туристическа реклама за 2018 година Министерството на туризма залага на дигиталния маркетинг и онлайн активностите в Златни пясъци. В курорта днес се провежда изнесено заседание на Националния съвет по туризъм под ръководството на министъра на туризма.
„По отношение на програмата за национална туристическа реклама представихме виждането на министерството за това да продължим нашата реклама на основните ни целеви пазари, откъдето идват най-много чуждестранни туристи в България“, заяви още министър Ангелкова цитирана от агенция "Фокус".
Тя уточни, че се залага на дигиталния маркетинг и реклама, както и на онлайн активностите." Това е бъдещето и също е заложено в Световната организация по туризъм като един от трендовете, които се очертават и които са свързани с рекламирането на туризма в отделни дестинации“, каза още министър Николина Ангелкова.
Освен това тя обяви, че предстои да се представи и да се организира обществено обсъждане на балнео и СПА маршрути, които ще се изградят съвместно с представители на туристическия бранш.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Последни коментари
781000
Нова арт инсталация на мястото на мавзолея
динозавър
Браншът благодари на Милошев: За пръв път властта работи за туризма
GB
Отпускаме 250 млн. лв. за Мини Марица-изток, обяви премиерът Главчев
Червената шапчица
Кирил Петков: Росен Желязков изпълняваше заявки на Борисов и Пеевски