Столичният кмет Йорданка Фандъкова показа третата линия на метрота на премиера Бойко Борисов.
Заедно с тях на инспекцията на новите станции от третия лъч на метрото са министърът на транспорта Росен Желязков и финансовият министър Владислав Горанов.
Води ги шефът на метрополитена Стоян Братоев.
Това е цял подземен град, още един град в София под земята, коментира Борисов в метростанцията на "България" и "Гоце Делчев".
"На старите станции се монтират преградни стени", каза Фандъкова, докато се возеха в новата линия на метрото в посока станция "Бул. България". Братоев пък разказа как станцията се напълнила с вода по време на строежа.
Подземна река влезе, изляхме бетон и машината мина през него, обясни човекът-метро. По думите на Братоев най-тежки за изграждане досега са били станциите "Орлов мост" и "НДК".
Той подчерта, че на Запад един километър метро излзиа около 150 млн. евро, докато у нас - около 40 млн. А Борисов заяви: "когато някой каже думата корупция, веднага го свалям в метрото".
Като тръгнеш да говориш, те ти викат "Стига с това метро", елате на Графа да ви покажем 2 плочки и толкоз - дебатът за София приключва. Понеже е под земята и вие считате, че това е даденост, а то не е. Комунистите защо не го построипха, а си направиха само НДК, за да си правят конгреси, защо не направиха това за хората, заяви след проверката Борисов.
Август месец ще влезе в експлоатация. Ние настояваме за 15-ти, но за 31 е сигурно, защото дотогава трябва да минат абсолютно всички тестове. Другата част от Красно село до Горна баня след две седмици ще е в същия вид, започват тестовете, така че - в края на годината и то, обеща Борисов.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
3943
9
08.06 2020 в 00:36
3943
8
08.06 2020 в 00:21
4022
7
07.06 2020 в 17:21
вярно?На себе си ли да вярвам или на вас троловете,които или нямат памет.Или така срещу заплащане.
При аргументиране не се крийте с псевдоними,а си пишете имената!
4022
6
07.06 2020 в 10:59
Братоев,нещо много сериозно си се оплел в лъжите.
Метростанция №9(НДК) ,както и №10 (Хемус) от Втори Метродиаметър ,както и междустанционният у-к между двете станции са проектирани и изпълнени в периода (1979-1982)г
по времето на Тодор Живков.Да не се окаже,че сте ги актували втори път!!!
4022
5
07.06 2020 в 10:42
Братоев,нещо много сериозно си се оплел в лъжите.
Метростанция №9(НДК) ,както и №10 (Хемус) от Втори Метродиаметър са проектирани ии изпълнени
4022
4
07.06 2020 в 10:26
Той подчерта, че на Запад един километър метро излзиа около 150 млн. евро, докато у нас - около 40 млн.
Този новопоявил се самозванец Братоев нагло лъже.
Първи Метродиаметър в участъка Люлин-7 ма Метростанция
(Сердика) с дължина около 7км включително Базата Обеля,бе
на стойност 375 мил.лева(Лева бе равен на Долара).Така,че
стойността на км бе около 48мил.долара/км.Така,че този бърборко,да не дрънка глупотевини,че на запад е било 3 пъти
по-скъпо!
4022
3
07.06 2020 в 10:09
разбиращ тънкостите на МЕТРО-Строителство.Заобиколени
от група "ТОЛУПИ"
3810
2
07.06 2020 в 10:08
Това ме подсеща за ...
"На "Лубянка" е най-високата сграда в света - от мазето се вижда Сибир!"
23293
1
07.06 2020 в 09:45
Последни коментари
БотоксПутю
Ива Иванова е новият изпълнителен директор на Държавен фонд ''Земеделие''
Trabajo
Поръчаното от СССР Септемврийско въстание. Лекция на проф. Вили Лилков за пътя към атентата в Света Неделя - част II
alfakentavur
България ще продължи с подкрепата си за Украйна, обеща Главчев
Kilca
''Върнете ни паркоместата''. Протест по ''Фритьоф Нансен'' срещу новата организация на движение
alfakentavur
''Върнете ни паркоместата''. Протест по ''Фритьоф Нансен'' срещу новата организация на движение