Повече от половината японски домакинства всяка сутрин закусват с българско кисело мляко.
Това сочат данните от проучване на японската компания „Мейджи корпорейшън“, което беше представено на среща на министъра на икономиката Божидар Лукарски с президента на компанията Кадзуо Кавамура.
Цели 57,5% от японците пък асоциират България с киселото мляко, става ясно още от проучването.
„Мейджи корпорейшън“ произвежда българско кисело мляко от 1972 година, а от 2013 г. компанията произвежда кисело мляко и за Китай, Тайланд и Сингапур.
Българското кисело мляко е съкровище, актив, който трябва да се защитава и да се разширява като стойност. За японците то е символ на дълголетие и здравословен начин на живот, подчерта Кадзуо Кавамура.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
08.04 2015 в 21:48
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.04 2015 в 21:12
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.04 2015 в 21:11
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Емзеперикс
Христо Иванов в подкаста на OFFNews: Тази кампания е мръсна, защото залогът е огромен (видео)
Емзеперикс
Христо Иванов в подкаста на OFFNews: Тази кампания е мръсна, защото залогът е огромен (видео)
Люгер Химарс
Христо Иванов в подкаста на OFFNews: Тази кампания е мръсна, защото залогът е огромен (видео)
AlexT
Радан разгроми Волгин в ефир: ''Възраждане'' няма да има с кого да пиете едно кафе в ЕП
демотиватор
Роберт Фицо с първи коментар след покушението: Прощавам и предупреждавам
Gunteer
Откриха масови гробове в Газа, Израел използва бял фосфор срещу цивилни в Ливан
Кок
Какво се случи в Харков? Бойци гневни, че градът е оставен без защита