В момента "Фейсбук" провежда преговори с холивудски студиа за създаването на сценарии за телевизионни предавания, тъй като от компанията възнамеряват да продуцират оригинални собствени тв програми, съобщават световните агенции.
Гигантът на социалните мрежи посочи, че е готов да се ангажира с бюджети за продукция, които възлизат на 3 милиона долара на епизод.
От компанията таргетират аудиторията на възраст между 13 и 34 години, като се фокусира най-вече върху хората на възраст между 17 и 30 години.
От компанията се интересуват от формата на 8-9 минутните видео клипове, които ще излизат в лентата с новини в сайта. Очаква се до края на лятото да излязат и първите епизоди от сериалите "собствено производство", с които "Фейсбук" ще конкурира платформите "Амазон Прайм" и "Нетфликс".
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
демотиватор
Задържаха мъж, счупил черепа на друг в центъра на София без причина
Козин Човков
ЦИК ще дава по два медийни пакета за изборите 2 в 1 след решение на съда
stix
Биляна Петрова е в болница, граждани на протест за помилването им с Иванчева
dolivo
Май, май... И последният ракетоносец на Калибри в Крим е станал подводница