Във Великобритания и други 20 страни се провежда кампания, която цели да популяризира кръводаряването.
Използва се хаштагът #MissingType (липсващата кръвна група), а множество компании се включиха като премахнаха латинските букви "A", "B" и "O" от иманата си.
Идеята на кампанията е да се покаже, че ако тези букви ги няма, имената на компаниите нямат смисъл. По същия начин, ако няма достатъчно кръводарители, това може да се окаже фатално за някои пациенти.
Кампанията се провежда от 16 до 21 август в 21 страни по света.
В рамките на кампанията заедно работят 25 кръводарителски центрове от страните, които участват, сред които са САЩ, Австралия, Сингапур, Южна Африка, Ирландия и Канада.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
13507
2
18.08 2016 в 20:17
12860
1
18.08 2016 в 18:21
Последни коментари
Moirae
''Фритьоф Нансен'' става двупосочен, някои шофьори вече се объркаха от маркировката
Constanza
Напук на предупрежденията: Израел навлезе още по-навътре в последния бастион на ''Хамас'' Рафах
Зла свекърва
Лидерите на ПП-ДБ: Спасихме 100 млн. лв. на пенсионерите. Боим се да не ги откраднат пак
nms
Арестуван е генерал Кузнецов - кадровикът на руското министерство на отбраната (обновена)
Анализи
След изборите пуделът Кирил Петков ще е в кучкарника на Бойко Борисов, закани се Пеевски
stix
ПП-ДБ упорстват за извънредното заседание за пенсиите, не позволяват ''игрички с пенсионерите''