Европейският шеф на Google се извини, след като реклами от големи компании и правителствени агенции се появиха до екстремистко съдържание в YouTube, предава Би Би Си.
След като Mark and Spencer изтеглиха онлайн рекламите си заради проблема, както направиха Audi, Кралската банка на Шотландия и L'Oreal, Матю Бритин обеща фирмената политика да бъде преразгледана.
Рекламите не само излизат до неподходящо съдържание, но и генерират приходи за човека, който е качил въпросното видео. Така компаниите могат неволно да подпомагат екстремисти.
Проблемите пред Google са два: да идентифицират и отстранят нелегалното съдържание и да отсеят легалното, което не е подходящо за реклами. Това ще се случи с използването на умни технологии и сигнали от потребители.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
мнение от IP
Борисов е спокоен за Кърджали, щом водачи на листи са Пеевски и Караянчева
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО
Радев: Победа над Русия е невъзможна, продължаването на войната в Украйна не е изход
dolivo
Зрелостници са получили тестове с липсваща диаграма на матурата по БЕЛ
dolivo
''Не мога да си представя, че за отиването в историята на Симеоновския лифт няма виновни''