Скандалът около "Шоуто на Слави" очаквано повиши рейтинга на предаването в дните след сваления епизод.
Ако в понеделник предаването е било гледано от точно една-трета от зрителите пред екраните, то ден по-късно пазарният му дял стига над 47%, сочат данните за аудиторията на пийпълметричната агенция ГАРБ (виж графиката). Над 1 милион зрители са проследили шоуто във вторник и сряда вечерта (28 и 29 март). За сравнение, в понеделник, когато се излъчи стар епизод на запис, аудиторията е достигнала 704 000 души. Цифрите се отнасят за зрители над 4-годишна възраст.
Резултатите от тази седмица са сред най-високите за шоуто за последните 10 седмици, сочат данните на ГАРБ (графиката долу). Средният рейтинг за месеците февруари и март е между 12 и 14 пункта, докато на 28 и 29 март се покачва до 15,4 и 14,8.
*Данни на ГАРБ за аудиторията на "Шоуто на Слави" за седмиците от
началото на февруари досега при зрителска аудитория 4+ години.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15256
4
31.03 2017 в 13:29
14355
2
31.03 2017 в 13:00
Последни коментари
dolivo
Екоактивисти нахлуха на пистата на летището в Мюнхен, ще има закъснели полети
ПР
Всеки трети сърбин мрази ЕС и не иска страната му да се присъедини към съюза
Valioka
''Хамас'' твърди, че са открити масови гробове в Газа, ЕС иска независимо разследване
Far Rider
Чехите правят секс средно по един път в месеца
БотоксПутю
РИА Новости, Российская газета и Известия вече са забранени в ЕС
Комита
Всеки трети сърбин мрази ЕС и не иска страната му да се присъедини към съюза
borisboris
Чехите правят секс средно по един път в месеца