Четири демонстрационни центъра за тестване на тол услуги започват работа от днес. Те са в София, Пловдив, Варна и Русе, съобщи АПИ.
Превозвачите ще могат да тестват издаването на маршрутни карти за тежкотоварни автомобили от 14 до 18 часа. Ще могат да се запознаят и с т.нар. тол калкулатор, който на база тестови обхват на пътищата с тол такса и тестова тарифа, ще изчислява дължимата такса за определен маршрут.
В центровете с помощта на служители на Националното тол управление ще може да се тества купуването на маршрутни карти от четирите канала, по които АПИ ще ги продава – терминал за самообслужване, сайта www.bgtoll.bg, мобилното приложение и от гише.
В столицата демонстрационният център ще е в административната сграда на бул. „Цар Борис III“ №215, ет. 6, а в Пловдив (ул. „Христо Г. Данов“ №22), Варна (бул. „Доктор Пискюлиев“ №3) и Русе (ул. „Отец Паисий“ №5) – в съответното Областно пътно управление.
Превозвачите може да изпращат въпросите за въвеждането на тол системата и на електронния адрес: [email protected].
Центровете ще работят минимум два месеца и целта е нашите служители в тях да отразят всички препоръки на превозвачите, коментира проф. Олег Асенов, член на Управителния съвет на АПИ. При необходимост в тях ще се правят специализирани работни срещи, а по заявка ще може да се организират и обучения с представители на браншовите организации.
Тези тестове са част от техническата експлоатация на тол системата, като в нея поетапно ще бъдат включвани отделни компоненти. След като тя приключи успешно, до няколко месеца, но не по-късно от 1 март 2020 г., ще започне и търговската й експлоатация, при която тежкотоварните автомобили ще преминат от винетки към тол такси.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
4022
2
20.08 2019 в 11:58
пред училищна възраст.Нещо за формат А4(210х297mm)
Да сте чували за "Word","Excel" ,"Autocad" или това Ви е нивото!
4022
1
20.08 2019 в 11:19
Преди известно време бе публикуван "Анекс"(Допълнение към основния Договор,за тези които не знаят) От който
Анекс,което и да е техническо лице ще се убеди,че това
лице е некомпетентно.Този човек е скаран с българската литература за Ветрови натоварвания"(За какво е БАН).
Скаран е с "Проектирането","Строителството" и "Рехабили
тация и поддържане" на пътища,както в НРБ и РБ.В България
пътищата се оразмеряват на базата на "Меродавни автомо
били", "Оразмерителен автомобил","Настояща и перспектив-
на(прогнозна) Интензивност" за минимум 15 години!!!
Последни коментари
Того
Борисов към Бориславова: Гърбът ми е голям и хлъзгав, който се е катерил по него - все е падал
мнение от IP
Борисов към Бориславова: Гърбът ми е голям и хлъзгав, който се е катерил по него - все е падал
borisboris
Браншът благодари на Милошев: За пръв път властта работи за туризма
Constanza
Петков: Борисов има и голям, хлъзгав врат, на който виси воденичният камък Пеевски
borisboris
Хотели по морето може да не отворят през лятото, никой не иска да им работи за малко пари
ПР
Хотели по морето може да не отворят през лятото, никой не иска да им работи за малко пари