След като даде 50 хил. лева за създаване на акаунти на Програмата за развитие на селските райони в иначе безплатните Facebook и Twitter, земеделският министър Мирослав Найденов се готви да даде още 50 000 лева - този път за поддържането на профилите на ПРСР в двете социални мрежи.
Това става ясно от публична покана на Министерството на земеделието и храните, публикувана на сайта на Агенцията по обществени поръчки.
Първата сума бе дадена на фирма "Кей Ем Ком" на бившата пиарка на Агенцията по храните, подчинена на Мирослав Найденов - 24-годишната тогава Кристина Спасова. След избухването на скандала през август миналата година стана ясно, че с протекциите на министъра си Спасова се е сдобила с апартаменти, купила си е завод, спечелила е и други обществени поръчки.
В новата поръчка срещу 50-те бона фирмата изпълнител ще трябва да "подобри и доразработи" вече създадените страници във Фейсбук и Туитър за 1 година, като ги обновява ежедневно. Срещу тази сума фирмата ще трябва да осигури минимум 7500 фенове във Фейсбук. Те трябва да са "настоящи и потенциални бенефициенти", пише в описанието.
Към 15 ч. днес броят на феновете на ПРСР във Facebook беше 2152.
Едно от изискванията на МЗХ към кандидатите е те да имат поне един подобен договор за последните 3 години - условие, на което фирмата на протежираната от Найденов бивша пиарка напълно отговаря. Спасова покрива и друго изискване: ръководителят на екипа и ключовият експерт трябва да имат поне две години стаж в сферата на връзките с обществеността, рекламата, маркетинга, информационни технологии, програмиране и други в сферата на комуникациите.
Друго условие е оборотът за последните три години (2009–2011 г.) да е не по-малко от 150 хил. лева - "Кей Ем Ком" отговаря и на него.
Интересно е също, че печелившата фирма няма да бъде избрана според най-ниската цена от предложените оферти. Критерият е "икономически най-изгодна оферта".
В тази "икономически най-изгодна оферта" цената ще има 50% тежест, а останалите 50% ще са за техническата оферта. Тя включва: брой предложени инициативи в страниците на ПРСР във Facebook и профил в Twitter (15%); брой на добавени потребители към вече създадените страница на ПРСР във Facebook и профил в Twitter (20%); срок за реакция при поддръжката на страница на ПРСР във Facebook и профил в Twitter (15%).
Крайният срок за внасяне на ценовите и технически предложения е 17 часа на 18 февруари.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
12.02 2013 в 12:07
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
12.02 2013 в 10:35
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 20:15
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 19:14
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 18:54
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 17:24
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 16:14
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 16:06
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 15:51
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 15:46
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Анализи
И Пеевски поиска да се отмени решението за частната детска болница
БотоксПутю
Премиерът спря решението за частна детска болница. Здравната министърка може да бъде уволнена
Mateevk
Премиерът спря решението за частна детска болница. Здравната министърка може да бъде уволнена
ПР
Премиерът спря решението за частна детска болница. Здравната министърка може да бъде уволнена
stix
Отстраниха депутата със самолетите, вече не е част от Продължаваме промяната