Има идея за повишаване на цената за престой на час на синята и зелената зона в София, обяви пред bTV зам.-кметът по направление "Транспорт и градска мобилност" Кристиан Кръстев.
"Това е настроение не от месец-два, а от години насам - заради това, че когато зоните са запълнени над 90%, а към момента са дори над 95%, в пикови часове няма свободни места", обясни Кръстев и подчерта, че именно достигнатият капацитет е основната причина.
Според него "това довежда до логиката зоната да бъде увеличена като цена. Това е обществена услуга, още повече - гражданите от съответните зони са основният двигател, който иска повишаване. Идеята е да се повиши цената на престой за час, за да може да се използва повече градският транспорт".
За да се намали използването на лични автомобили, общината е планувала да увеличи превозните средства на градския транспорт:
"Личните автомобили генерират повече трафик и замърсяване с фини прахови частици", допълни Кръстев.
Защита от коронавируса в София
За мерките срещу разпространението на коронавируса той заяви, че такива са взети много отдавна - "мното преди да се случи това в национален мащаб".
"Закупили сме всякакви дезинфектанти и течности, свързани с дезинфекция. Всички превозни средства се дезинфекцират, всяка вечер се измиват. Освен това, когато те пристигнат в депото дори през деня, се дезинфекцират допълнително", добави Кръстев.
Зам.-кметът допълни, че се прави всичко необходимо и няма място за паника: "Дезинфекцията е ежечасна, уверявам Ви".
Според него няма статистика, която да показва намаляване използването на градския транспорт: "Сутрешните пикови часове продължават, което е белег, че хората продължават да го използват."
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
12256
4
10.03 2020 в 07:56
- да асфалтирате Дондуков за да се намали праха,шума и се повиши сцеплението-сигурността.Как се мете и мие паваж?
- да не запушвате Раковска с две(!) велоалеи като унищожите едното платно.Забавянето на трафика и задръстванията хич не са екологични.Като спре такси или линейка става чудо назад.
- да стимулирате с понижаване на данъци и такси синя зона и хибридните автомобили , не само електрическите.
- с данъчна политика да се покаже, че общината предпочита повече автомобили да се газифицират, а да не се измислят нови и нови изисквания към тези с газовите уредби.
И накрая, автомобилът замърсява само когато се движи. Когато е паркиран - не. Защо товарите хората за времето, когато не замърсяват?
12005
3
09.03 2020 в 21:24
4022
2
09.03 2020 в 20:54
Приходи,разходи,баланс.С какво спомогнахте за решаването
на транспортния проблем.Къде са ви подземните и надземни паркинги.
Началото бе от 01.09.2012 г. !
5784
1
09.03 2020 в 19:43
Последни коментари
4I4ATA
Исторически парк или държава в държавата, на която самата държава не обръща внимание
alfakentavur
След 4 ч. дебат за промените по Патриарха: Трайков не иска да е кмет на дупката на геврека, от която хората са си тръгнали
Бешката
След 4 ч. дебат за промените по Патриарха: Трайков не иска да е кмет на дупката на геврека, от която хората са си тръгнали
Mateevk
Гнусно! Училище връзва пионерски връзки на деца. Депутат от ГЕРБ гледа от първия ред (видео)
alcom4
Русия започна масирано настъпление в Харковска област