"Туитър" съобщи, че въвежда забрана за публикуване на сайта си на съдържание от рекламодатели, които отричат научния консенсус за климатичните промени - политика, вече въведена от "Гугъл", предаде БТА.
"Рекламите не бива да пречат на важните разговори за климатичната криза", каза компанията в публикувано вчера свое изявление, обявяващо новата политика.
Няма признаци, че промяната ще засегне съдържанието, публикувано от потребителите на социалната медия, която заедно с "Фейсбук" беше взета под прицел от групи, опитващи се да разпространяват подвеждащи твърдения за промяната на климата, отбелязва АП.
Обявяването на новата политика съвпадна с Деня на Земята и дойде часове преди ЕС да постигне съгласие по сделка, изискваща всички големи технологични компании да следят по-отблизо сайтовете си за реч на омразата, дезинформация и друго вредно съдържание.
"Туитър" съобщи, че през идните месеци ще предостави на своите потребители повече информация как възнамерява да предостави "надежден и авторитетен контекст на разговорите за климата", включително от Междуправителствената група по изменението на климата. Докладите за причините и ефектите от промяната на климата на подкрепяната от ООН група са в основата на международните преговори за ограничаване на климатичните промени.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Последни коментари
Того
Посланиците на страните членки на ЕС се срещнаха с делегация на ДПС, водена от Пеевски
Того
Борисов нападна журналистите, че са съобщили за чекмеджето с пачките
alfakentavur
Трайков: Извинявам се за начина, по който Столична община реорганизира движението по Патриарха
Люгер Химарс
Трайков: Извинявам се за начина, по който Столична община реорганизира движението по Патриарха
Люгер Химарс
Премиерът: Отстъпки към Северна Македония няма да има. Никакви
Гьорче2
Бяхме сами срещу Хитлер - лъжите на Путин за Втората световна война