64 на сто от българите, са дали отлична оценка на здравните услуги, получени от аптеките и от общопрактикуващите лекари в мобилното приложение на НЗОК, преде БТА.
След тях се нареждат денталните лекари, болниците и лекарите специалисти. Далите оценка "добър" на получените от тях здравни услуги са 18 на сто, същият е и процентът на недоволните.
С това приложение, през юни, НЗОК предостави възможност на гражданите да оценят услугите в извънболничната, болничната, денталната помощ, както и в аптеките. Приложението не ангажира потребителите със споделяне на лични данни или данни за лечебното заведение, към което са се обърнали за преглед, изследвания, лечение и др.
Най-много граждани, използвали приложението, са в София, следвани от тези в Шумен, Габрово, Стара Загора и Пловдив.
От НЗОК апелират за по-голяма активност от страна на гражданите, тъй като обратната връзка с тях е от особена важност в стремежа й да подобри качеството на предоставяните здравни дейности.
Приложението ще даде възможност да се покажат проблемните места при оказване на медицинска помощ и да се предприемат необходимите мерки за тяхното коригиране, съобщават от Касата.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15614
1
12.08 2020 в 12:06
Бонус въпрос. Колко (64%) от свалилите го са в "системата"? :)
Последни коментари
демотиватор
Отварят Централни хали в София на 23 май
демотиватор
Победителят на Евровизия Немо беше посрещнат като герой в родината си
781000
С 30% активност на 9 юни сливането на власт и корупция е гарантирано
демотиватор
Прокуратурата ще се съгласи Божков да е на свобода срещу 500 000 лева гаранция
781000
Спряха детските сърдечни операции. Няма сестри