България ще даде над 3.7 милиона евро за реклама на лютеницата и традиционни български консерви и сладка в Русия и Обединените арабски емирства (ОАЕ), съобщиха от Държавен фонд "Земеделие" (ДФЗ).
ДФЗ и Съюзът на преработвателите на плодове и зеленчуци в България (СППЗБ) подписаха днес договор за реклама на български продукти по схемата „Промоционални програми”.
Общата стойност на проекта е 3 759 660 евро, като половината от средствата са осигурени от Европейския съюз - 1 879 830 евро, 30% са национално съфинансиране - 1 127 898 евро, а 20% идват от съюза на производителите - 751 932 евро.
Организацията спечели финансиране по подобен проект и през есента на 2011 г. на същата стойност.
Новата програмата е тригодишна и е под надслов „Освободете европейския вкус” и има за цел цели да увеличи потреблението на лютеница, консервирани домати, печени зеленчуци, конфитюр от рози и шипков мармалад в Русия и ОАЕ, уточниха от ДФЗ.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
28.07 2014 в 20:30
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
28.07 2014 в 16:47
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
28.07 2014 в 16:31
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
recycle bin
Всеки трети сърбин мрази ЕС и не иска страната му да се присъедини към съюза
dolivo
Екоактивисти нахлуха на пистата на летището в Мюнхен, ще има закъснели полети
ПР
Всеки трети сърбин мрази ЕС и не иска страната му да се присъедини към съюза
Valioka
''Хамас'' твърди, че са открити масови гробове в Газа, ЕС иска независимо разследване
Far Rider
Чехите правят секс средно по един път в месеца
БотоксПутю
РИА Новости, Российская газета и Известия вече са забранени в ЕС
Комита
Всеки трети сърбин мрази ЕС и не иска страната му да се присъедини към съюза