Лидл България ще намали употребата на хартия с над 160 тона, като спре разпространението на хартиената си брошура в девет населени места през юли и август. Инициативата е част от цялостната стратегия за устойчиво развитие, с която веригата от години прилага мерки за съхранение на ресурсите, включително и на хартията като ценна суровина.
Пилотната екологична кампания обхваща общо 51 магазина в девет населени места - София, Пловдив, Балчик, св. Константин и Елена, Слънчев бряг, Несебър, Поморие, Созопол и Царево.
В усилията си за съхраняване на природните ресурси, смарт дискаунтърът стимулира потребителите си да използват активно онлайн брошурата, в която съдържанието е много по-богато. Тя може да бъде разгледана в мобилното приложение Lidl Plus, което предлага още разнообразие от актуални промоции, намаления и атрактивни оферти. Освен в Lidl Plus брошурата може да бъде разгледана и на място във всеки един от магазините на веригата в страната.
Хартиените брошури са от изцяло рециклиран материал, с намален формат и съкратени страници. Част от усилията за намаляване на употребата на ресурса включва разпространението им в близост до магазините да се ограничи на принципа “donut“ – в определен радиус около магазина не се разнасят хартиени копия, с което веригата спестява между 500 и 3 000 бройки на магазин всяка седмица.
Спирането на разноса на печатното издание на брошурата е поредната стъпка в посока устойчивост, която веригата прилага. В края на миналата година Lidl въведе политика всеки кашон, етикет, опаковка или продукт от хартия да е сертифициран по FSC – знак, че ресурсът идва от устойчиво управлявани гори или е от рециклиран материал.
Lidl направи и още една стъпка в посока устойчивост когато през 2021 г. въведе екологичен касов бон от иновативна сертифицирана термо хартия, който не съдържа химически оцветители, което го прави напълно рециклируем.
„Искрено се надяваме клиентите ни да припознаят и това новаторско решение. Те откликнаха веднага на пилотния ни проект за депозитна система, с който само за първите два месеца бяха предадени 1 100 000 броя пластмасови бутилки и кенове. Това показва, че потребителите са устойчиво ориентирани и заедно можем да допринесем за едно по-добро утре“. Така Борислав Хлебников, ръководител „Маркетинг и реклама" коментира спирането на хартиената брошура.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
1000
1
21.06 2023 в 15:17
Последни коментари
4I4ATA
Исторически парк или държава в държавата, на която самата държава не обръща внимание
alfakentavur
След 4 ч. дебат за промените по Патриарха: Трайков не иска да е кмет на дупката на геврека, от която хората са си тръгнали
Бешката
След 4 ч. дебат за промените по Патриарха: Трайков не иска да е кмет на дупката на геврека, от която хората са си тръгнали
Mateevk
Гнусно! Училище връзва пионерски връзки на деца. Депутат от ГЕРБ гледа от първия ред (видео)
alcom4
Русия започна масирано настъпление в Харковска област