От началото на 2022 г. във всички звена и офиси за административно обслужване в централната и местната администрация става задължително използването на телефонни линии за комуникация с потребителите.
Освен това се регламентира и общ стандарт за осигуряване на телефонно административно обслужване на английски език. Въвежда се и изискване за обявяване на вида на телефонните номера - платени или безплатни, заедно със стойността на съответното обаждане.
С правителственото решение се създават ясни и конкретни насоки и препоръки за осигуряването и използването на телефон за административно обслужване, разширява се приложното поле на телефоните за предоставяне на административни услуги на гражданите, за запитвания и информация.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
23293
1
20.10 2021 в 21:32
И не може ли да се направи нещо, та "натиснете 1", "натиснете 2", ... "натиснете 34", да се докара поне до "изберете 341"?
Последни коментари
Moirae
''Фритьоф Нансен'' става двупосочен, някои шофьори вече се объркаха от маркировката
Constanza
Напук на предупрежденията: Израел навлезе още по-навътре в последния бастион на ''Хамас'' Рафах
Зла свекърва
Лидерите на ПП-ДБ: Спасихме 100 млн. лв. на пенсионерите. Боим се да не ги откраднат пак
nms
Арестуван е генерал Кузнецов - кадровикът на руското министерство на отбраната (обновена)
Анализи
След изборите пуделът Кирил Петков ще е в кучкарника на Бойко Борисов, закани се Пеевски