След изключителната популярност, която набра чашата за 99 стотинки от ИКЕА, която силно напомняше 52-те чаши, за които Министерството на културата плати 500 000 лева, за да представляват България на Венецианското биенале, шведският магазин пусна нова реклама.
На нея пише: Венеция не е близо, но ИКЕА е.
Отдолу с по-малки букви като препратка към изложбата, пише: Експозицията отваря всеки ден в 10 часа.
Закачливата реклама е публикувана в официалната фейсбук страница на ИКЕА.
Прави впечатление обаче, че магазинът е използвал нашата статия "Ново българско изкуство, стара българска далавера" му даде, за да вдигне цената на чашата двойно. В деня, в който пуснахме статията, тя струваше само 99 стотинки, а сега е 1,99 лв.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
4015
3
07.02 2020 в 14:18
5355
2
06.02 2020 в 23:36
8014
1
06.02 2020 в 22:37
Само че сините са по-стилни и се връзват с цвета на фибрана. Освен това Баце какво каза вчера - "сини д**ба".
Последни коментари
Gavrilov
Полицейска гонка с кандидат-депутат - отказа проба за наркотици, хвали се с имунитет
alfakentavur
Трайков: Извинявам се за начина, по който Столична община реорганизира движението по Патриарха
ПР
Полицейска гонка с кандидат-депутат - отказа проба за наркотици, хвали се с имунитет
alfakentavur
Полицейска гонка с кандидат-депутат - отказа проба за наркотици, хвали се с имунитет
Люгер Химарс
Трайков: Извинявам се за начина, по който Столична община реорганизира движението по Патриарха