Жена бе подведена да сключи договор за козметика на стойност 1300 лева и 33 месеца изплащане след безплатна процедура от фирма за разпространение на луксозна козметика в Бургас.
За случката разказа вчера в медиите пострадалата Мая Въжарова. Днес от "Ние потребителите" коментираха, че трябва да се провери дали договорът е бил сключен в условия на прилагане на нелоялна практика.
От платформата уточняват, че е неправилно спрямо действащото потребителско законодателство да се твърди, че след като краен клиент е подписал договор за стока или услуга, няма нелоялна търговска практика.
Основателят на онлайн платформата Габриела Руменова изтъква, че ако действително бъде сключен, договорът може да бъде разтрогнат само по съдебен ред или по взаимно съгласие.
"Но обстоятелството, че потребителят е подписал договор, не е повод да се твърди, че не е налице нелоялна търговска практика. Напротив - аргумент е казусът да се изследва с цел да се установи дали той не е подписан именно в условия на прилагането на нелоялна търговска практика, например премълчаване на важна информация, принуда и други", пише тя в позиция, изпратена до медиите.
Руменова изтъква, че трябва да се вземе предвид и общия закон – Закона за договорите и задълженията, където пише, че "при воденето на преговори и сключването на договори страните трябва да действат добросъвестно преди, по време и след неговото действие." За недобросъвестност се дължи обезщетение, уточняват от "Ние, потребителите".
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Putyo
Русия всичко свали, но в Крим Белбек гори
Leaderman
Недопустимо е магистър да взима колкото хигиенист, каза председателят на Съвета на ректорите
демотиватор
Недопустимо е магистър да взима колкото хигиенист, каза председателят на Съвета на ректорите
демотиватор
Великобритания озадачена - защо зрителите дадоха 0 точки на Оли Александър на Евровизия?